by Bożena Pustelnik-Szczepańska
Jeśli macie jakieś pytania, prośby, szukacie porad dotyczących makijaży, proszę kierować je na mój adres mailowy: bozena.pustelnik@gmail.com
W miarę możliwości postaram się na wszystkie nadsyłane maile odpowiadać.

Osoby i firmy zainteresowane współpracą również proszę o kontakt: bozena.pustelnik@gmail.com

czwartek, 17 lutego 2011

Mariza - różowy

Podobny makijaż jaki zaprezentuję tym razem pojawił się już kiedyś na tym blogu, jednak przedstawię Wam makijaż wykonany przy użyciu cieni jednej palety. W związku z tym, że jestem konsultantką Mariza wybrałam jedną z palet tej firmy.

Photobucket

Photobucket

1. Makijaż oczu rozpoczynamy od nałożenia na powieki bazy lub podkładu. Następnie w wewnętrznym kąciku oka nakładamy najjaśniejszy cień z palety (na zdjęciu oznaczony nr.1)
Photobucket

Photobucket

2. Do około połowy powieki aplikujemy nieco ciemniejszy, opalizujący na różowo cień (nr.2)
Photobucket

3. Tuż obok jasnego cienia nakładamy jasnoróżowym(nr.3.)
Photobucket

4. Resztę powieki malujemy różowym cieniem (nr.4), ale zewnętrzny kącik pomijamy.
Photobucket

5. W zewnętrznym kąciku oka na dolnej i górnej powiece nanosimy ciemno-różowy cień (nr.5). Zaznaczamy nim również zagłębienie powieki.
Photobucket

6. Od połowy dolnej powieki, ku wewnętrznemu kącikowi malujemy jasnym cieniem (nr.2) grusza kreskę.
Photobucket

7. Na górnej powiece czarnym eyelinerem rysujemy kreskę. Przy zewnętrznym kąciku nieco ją pogrubiamy.
Photobucket

8. Na koniec tuszujemy rzęsy.
Photobucket

Photobucket

3 komentarze:

  1. prosty, ale ładny :) ja ćwiczę, ale jeszcze mi taka kreska nie wychodzi, albo przynajmniej nie umiem jej powtórzyć na drugim oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. strī-linga wszystko przyjdzie z czasem, a trening czyni mistrza! :)
    Sama też musiałam długo ćwiczyć, by oczy były tak samo, równo pomalowane ;)
    dawniej z jedną kreską długo się męczyłam, przeważnie na drugim oku wychodziła tak samo krzywa, a teraz to praktycznie jedno szybkie pociągnięcie i gotowa i to samo na drugim oku :D

    OdpowiedzUsuń