by Bożena Pustelnik-Szczepańska
Jeśli macie jakieś pytania, prośby, szukacie porad dotyczących makijaży, proszę kierować je na mój adres mailowy: bozena.pustelnik@gmail.com
W miarę możliwości postaram się na wszystkie nadsyłane maile odpowiadać.

Osoby i firmy zainteresowane współpracą również proszę o kontakt: bozena.pustelnik@gmail.com

sobota, 13 sierpnia 2011

Ekspresowy dzienny - powiększający oczy

Photobucket

Dziś zaprezentuję wam makijaż krok po kroku, którego wykonanie zajmie nie więcej niż 5 minut ;)


1. Całą powiekę pomaluj beżowym cieniem.
Photobucket

2. Zewnętrzny kącik oka obrysuj czarną kredką (ok. 1/3 powieki). Delikatnie wyciągnij kreskę ku górze.
Photobucket

3. Linię wody wypełnij białą kredką.
Photobucket

4. Na koniec podkręć rzęsy zalotką i wytuszuj.
Photobucket

3 komentarze:

  1. Jej taki delikatny.Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) malowałam się już tak kilka razy, jedyne nad czym ubolewam to fakt, że ta kreska mi taka ładna rozmazana nie wychodzi ;x zapraszam do mnie :) plzzz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie zrobiony makijaż. Mam nadzieję, że ja tez w końcu zacznę się tak malować. Zapisałam się z koleżanką na kurs kosmetyczny w Koszalinie u pani Aleksandry Góreckiej. Z tego co czytałyśmy to naprawdę można wiele się tam nauczyć.

    OdpowiedzUsuń