by Bożena Pustelnik-Szczepańska
Jeśli macie jakieś pytania, prośby, szukacie porad dotyczących makijaży, proszę kierować je na mój adres mailowy: bozena.pustelnik@gmail.com
W miarę możliwości postaram się na wszystkie nadsyłane maile odpowiadać.

Osoby i firmy zainteresowane współpracą również proszę o kontakt: bozena.pustelnik@gmail.com

środa, 6 kwietnia 2016

kuferkowe nowośći


Tym razem coś z myślą o paniach, które na co dzień się nie malują, a kiedy już zdecydują się na makijaż, chcą aby zakrył wszelkie niedoskonałości, ale również był delikatny, niewidoczny i bez pudrowego efektu 

1 komentarz:

  1. Same perełki :)) mam ten rozświetlacz i bardzo goo lubię :)
    Obserwuuuje!! :* Zapraszam do mnie :) Mam nadzieje ze moj blog spodoba Ci sie tak jak mi Twój i dodasz mnie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń