by Bożena Pustelnik-Szczepańska
Jeśli macie jakieś pytania, prośby, szukacie porad dotyczących makijaży, proszę kierować je na mój adres mailowy: bozena.pustelnik@gmail.com
W miarę możliwości postaram się na wszystkie nadsyłane maile odpowiadać.

Osoby i firmy zainteresowane współpracą również proszę o kontakt: bozena.pustelnik@gmail.com

środa, 6 listopada 2013

makijaż Cleo



1. W zewnętrznym kąciku oka czarną, miękką kredką narysuj odwrócone "V"

2. Czarno-brązowym cieniem rozetrzyj narysowane wcześniej "V".

3. Na pozostałą część ruchomej powieki nanieś bladoróżowy cień. Delikatnie połącz kolory.

4. Wzdłuż dolnej linii rzęs na ok. 2/3 długości narysuj czarną kredką delikatną kreskę. Wewnętrzny kącik oka rozświetl biało-złotym pyłkiem.

5. Wzdłuż linii rzęs górnej powieki czarnym eyelinerem narysuj kreskę. Wyciągnij ją mocno poza zewnętrzny kącik oka. Linię wody wypełnij białą lub ecru kredką. 

 

6. Wytuszuj i doklej sztuczne rzęsy.
 
7. Cieniem lub kredką podkreśl brwi. Mocno, pudrem brązującym wymodeluj kości policzkowe. na usta nanieś malinową szminkę.



4 komentarze:

  1. Podoba mi się sposób z narysowaniem odwróconego V. Bardzo chciałam zrobić smokey eyes ale nie wiedziałam jak się do tego zabrać.. Teraz idę próbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak szukałam tego makijażu dzięki dzięki :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam zajęcia z kosmetyczką 2 dni :) Nauczyła nas takiego triku :)

    OdpowiedzUsuń