by Bożena Pustelnik-Szczepańska
Jeśli macie jakieś pytania, prośby, szukacie porad dotyczących makijaży, proszę kierować je na mój adres mailowy: bozena.pustelnik@gmail.com
W miarę możliwości postaram się na wszystkie nadsyłane maile odpowiadać.

Osoby i firmy zainteresowane współpracą również proszę o kontakt: bozena.pustelnik@gmail.com

czwartek, 16 grudnia 2010

Edyta Górniak

Na prośbę Sabinki postarałam się odwzorować makijaż Edyty Górniak. Mam nadzieję, że sprostałam zadaniu :)

Photobucket

Photobucket

1. Dolną powiekę obrysuj zielonym cieniem. Wewnętrzny kącik oka pozostaw pusty.
Photobucket

2. Na ruchomej powiece, po zewnętrznej stronie nanieś ten sam zielony cień co poprzednio.
Photobucket

3. Od uprzednio nałożonego zielonego cienia do ok. środka powieki nałóż niebieski cień.
Photobucket

4. Obok niebieskiego pomaluj powiekę jasnofioletowym cieniem. Omiń wewnętrzny kącik oka.
Photobucket

5. Wewnętrzny kącik oka rozjaśnij białym połyskującym cieniem. Linie wodne oka (górną i dolną) obrysuj czarną kredką. Tą samą kredkę delikatnie rozetrzyj tuż pod linią rzęs przy zewnętrznym kąciku oka na dolnej powiece. Natomiast na górnej narysuj grubą kreskę czarnym eyelinerem. Wywiń ją na zewnątrz.
Photobucket

6. Na koniec wytuszuj i doklej kępki rzęs.
Photobucket

6 komentarzy:

  1. świetny!! bardzo mi się podoba :)
    a jak później zdjąć te kępki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kępki zmywa się przy pierwszym demakijażu :) Tonik czy też mleczko do demakijażu bez problemu rozpuści klej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze ciesze sie jak Tobie sie podoba moj makijaz jaki zrobilam i teraz tez sie ciesze :)
    ps juz wiem gdzie mam do Ciebie przyjechac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro polecasz tak ten podkład to może się na niego skuszę po nowym roku :D

    Bardzo dziękuję że doceniłaś moje pomalowane usta :) Kolor w sklepie wybrałam taki jaki mi się najbardziej podobał i nie byłam pewna czy mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż, a największy efekt dają te kepki rzęs doklejone

    OdpowiedzUsuń