by Bożena Pustelnik-Szczepańska
Jeśli macie jakieś pytania, prośby, szukacie porad dotyczących makijaży, proszę kierować je na mój adres mailowy: bozena.pustelnik@gmail.com
W miarę możliwości postaram się na wszystkie nadsyłane maile odpowiadać.

Osoby i firmy zainteresowane współpracą również proszę o kontakt: bozena.pustelnik@gmail.com

niedziela, 5 grudnia 2010

makijaż sylwestrowy

Photobucket

W tym makijażu najlepiej najpierw pomalować oczy, a dopiero później zając się całą twarzą. Jeśli najpierw wymodelujesz twarz, to nie zapomnij pod oczy użyć białego pudru. Ponieważ brokat się osypuje.

1. Zewnętrzny kącik oka obrysuj czarną kredką.
Photobucket

2. Na całą ruchomą powiekę nanieś bazę pod cienie. Na jeszcze niewchłoniętą bazę szybko "wklep" odrobinę srebrnego pyłku i w tym samym kolorze sporą ilość brokatu. Zarówno pyłek jak i brokat nanoś aplikatorem bądź palcami. Pamiętaj, by robić to szybko, aby baza nie wyschła. W przeciwnym razie brokat się zesypie.
Photobucket

Photobucket

3. Poczekaj aż całość wyschnie. Omieć twarz z brokatu. Tuż nad załamaniem powieki, wokół brokatu, możesz rozetrzeć srebrny pyłek/masę perłową lub cień do powiek. Wytuszuj rzęsy.
Photobucket

4. Na koniec doklej rzęsy w tresce lub kępki rzęs.
Photobucket

12 komentarzy:

  1. niesamowity ! podoba mi sie bardzo !
    zrob mi taki na sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega!! Super !! Ja tez taki chce!!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia, Agaciorka dziękuję! :)
    Miło mi, że makijaż Wam się podoba :)
    heh jasne wpadajcie, z miłą chęcią taki zrobię :D (a może wymyślimy jeszcze jakiś inny? :D ) tylko niestety w Sylwestra Was już nie "upchnę" :(

    OdpowiedzUsuń
  4. a c jakiej firmy to baza???olcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Olcia użyłam bazy pod cienie z firmy Kryolan

    OdpowiedzUsuń
  6. aha, bo z Kryolana są bardzo dobre kosmetyki, ja mam ten puder sypki i spray utrwalający makijaż , tez polecam!!!
    Dziekuję Bożenko za odpowiedz;-)))Olcia

    OdpowiedzUsuń
  7. jasne bede powiedz tylko gdzie mam przyjechac :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. haha Natalia no jak to... nie wiesz? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze no zabij mnie nie wiem nie pamietam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, piękny brokat. Dziwne tylko, że do brokatu używasz zwykłej bazy pod cienie zamiast kleju do brokatu (Kryolan). Jest znacznie trwalszy, brokat trzyma mi się na oczach nawet 8 godzin, w ogóle się nie obsypuje, nie ściera. Polecam.

    www.kokosowa.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :) Nie lubię nakładać na klej. Dla mnie lepiej aplikuje się brokat na bazę pod cienie, a dobrze nałożony również trzyma się naprawdę bardzo długo. Każdy ma swoje wypracowane techniki i pracuje jak mu wygodniej. Staram się unikać kleju bo wiem, że klientki za bardzo nie lubią jak ktoś operuje klejem przy ich oczach ;) Klejem "bawię się" tylko przy doklejaniu kępek bądź cyrkonii :) Jestem zwolenniczką bazy po cienie w przypadku makijaży wieczorowych czy też specjalnie na imprezę natomiast w przypadku makijażu dziennego cienie nakładam zawsze na podkład (już bez bazy) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej a jakiego brokatu ty uzywałąs do tego swatche? i jakiej bazy i jakiego cienia prosze odpisz bo włąsnie taki makijąz chce sobie zrobić na sylwestra srebrny:)

    OdpowiedzUsuń