by Bożena Pustelnik-Szczepańska
Jeśli macie jakieś pytania, prośby, szukacie porad dotyczących makijaży, proszę kierować je na mój adres mailowy: bozena.pustelnik@gmail.com
W miarę możliwości postaram się na wszystkie nadsyłane maile odpowiadać.

Osoby i firmy zainteresowane współpracą również proszę o kontakt: bozena.pustelnik@gmail.com

wtorek, 11 marca 2014

Sephora: ekspresowy makijaż Burgundy smoky

Prezentowany niżej makijaż w całości został wykonany paletką z Sephory - Burgundy smoky.


Jak wykonać?
1. Zewnętrzny kącik oka pomaluj grafitowym cieniem.

 2. Na pozostałą cześć powieki, za wyjątkiem wewnętrznego kącika zaaplikuj cień w kolorze bordo.

 3. Wewnętrzny kącik oka rozświetl białym cieniem.

4. Wzdłuż linii rzęs namaluj czarną kreskę. Podkreśl również ok. 1/3 dolnej linii rzęs.


 5. Na koniec wytuszuj rzęsy.



2 komentarze:

  1. WOW wygląda fantastycznie. Nie wiem tylko czy mam taki kolor cienia, ale w wolnej chwili potestuję ten schemat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż. Podoba mi się :) Sama wypróbuję. Teraz kiedy mam podstawy teoretyczne po kursie u pani Aleksandry Góreckiej dam radę ;) Dużo dają takie szkolenia kosmetyczne - szczególnie takiemu laikowi jak ja :D

    OdpowiedzUsuń